Manualul de identitate

Este foarte important sa constientizam diferenta care se face intre “identitatea companiei” si “imaginea companiei”.
Identitatea companiei nu are aceeasi semnificatie cu imaginea companiei.

Imaginea companiei este reprezentata de perceptia audientei, cum este vazuta de clienti, furnizori si membri comunitatii.

 

Identitatea companiei este reprezentata de CE si CUM alege compania sa contureze perceptiile audientei.
Pentru mentinerea consistentei in prezentarea activitatii si a brandului, este creat un manual de identitate. Manualul de identitate contine un set de instructiuni simple referitoare la ce se prezinta si cum se utilizeaza elementele identitati precum logo, fonturi utilizate, prezentarea companiei, culori utilizate, antete speciale si alte elemente distinctie ale companiei.

Identitatea companiei = Brandul companiei

Identitatea si brandul companiei este sustinut prin limbaj specific, mesaje distinctive, actiuni si politici aplicate.
Spre exemplu, FivePlus Solutions utilizeaza in limbajul specific cuvintul “concept de business”, un mesaj promovat fiind “Energize your business”, iar actiunile si politicile sunt orientate catre satisfactia si protejarea beneficiarilor produselor si serviciilor prestate.

Cu cat compania este mai mare, comunicarea identitatii si brandului in piata, este efectuat de mult mai multi angajati, clienti sau parteneri.
Manualul de identitate ne ajuta sa pastram un standard si sa construim uniform brandul companiei in timp ce povestea business-ului se dezvolta.

Manualul de identitate este un instrument critic ce ajuta la pozitionarea companiei in piata indiferent de marimea ei.

Manualele de identitate bine dezvoltate ajuta designeri si manageri de comunicare la stabilirea prezentei vizuale ale companiei. Manualul de identitate ofera indicatii utile pentru crearea bibliotecilor de imagini si a template-urilor de documente profesionale. Acest instrument puternic = manualul de identitate influenteaza publicul si in concecinta imaginea companiei.

Proiecte care adauga valoare portofoliului nostru:

Cum am abordat alte proiecte, studii de caz, portofoliu

- vezi mai multe